.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود کاستی ها دلیل تشکیل ستاد تسهیلات

شمال نیوز: معاونت فرهنگي ستاد تسهیلات سفر مازندران در نشست خبری صبح امروز در ستاد تسهیلات سفر گفت: نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، مشكلات استان را در استان ببينند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام والمسلمين ابراهيمي با اشاره به برگزاري برنامه هاي فرهنگي عمده در نوروز امسال، از جمله برگزاري جشنواره هاي موسيقي در سطح استان، متذکر شد: برنامه ها به خوبی اجرا شدند تنها در این میان برخي سودجويان قصد سوء استفاده را داشتند كه خوشبختانه به كمك همكاران نيروي انتظامي جلوگيري بعمل آمد.

وي به برگزاري نمايشگاه هاي صنايع دستي و هنرهاي تجسمي، كتاب، مسابقه فرهنگي، و برپايي چادر در سطح پارك ها جهت مشاوره خانواده و پاسخگويي به سوالات مردم در خصوص احكام سفر اشاره كرد.

حجت الاسلام ابراهیم در ادامه اظهار داشت: تشكيل ستاد تسهيلات سفر به لحاظ اين است كه ما با كاستي هايي در امور مواجه هستيم. كاستي هايي كه در استان داريم باعث ايجاد دغدغه هايي براي همه ي مسئولين مي شود.

وي در ادامه گفت: علي رغم وجود 6 راه مواصلاتي در استان، مسافت 2 ساعته بين شهري در سطح استان را در 9 ساعت طي مي كنيم. ما نه تنها بايد بزرگراه و آزادراه داشته باشيم بلكه بايد در محور ساري تهران مترو داشته باشيم. اين محورها در شان يك استان با اين ظرفيت گردشگري نيست.
معاونت فرهنگی ستاد به زبان مازندراني اشاره كرد و گفت: ما زبان مازندراني داريم. لهجه و گويش نيست بلكه زبان است اما متاسفانه آنطور كه بايد حرمت آن حفظ نمي شود.

ابراهيمي در پايان با اشاره با اينكه چنين جايگاهي در شان استاني با ظرفيت گردشگري بالا نيست، خواستار شد: نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، اين مشكلات را در استان ببينند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.